Ви тут:

Принцип дії

EC-двигун від Rosenberg

 

Schematic structure of an EC motor

 

EC-двигун Rosenberg (EC - електронно-комутований) являє собою синхронний двигун з вбудованим електронним управлінням (коммутирующей електронікою), що має конструкцію із зовнішнім ротором в який вбудовані постійні магніти. Обертання ротора двигуна здійснюється за рахунок контрольованої подачі електроенергії на обмотку статора (за принципом схожим з роботою перетворювача частоти). Відмінність роботи коммутирующей електроніки ЄС-двигуна від перетворювача частоти в тому, що подача електроживлення на обмотки статора здійснюється нею в залежності від положення ротора, яке відстежується датчиком Холла, а також з урахуванням заданих параметрів регулювання, що надходять від зовнішніх датчиків і зовнішніх сигналів регулювання. Ротор двигуна має фланець для кріплення робочого колеса вентилятора. Залежно від типу, двигуни випускаються з виведеним назовні кабелем для підключення до електромережі, або ж з клемної коробкою.

 

Залежно від області застосування, двигун може виконувати додаткові контрольні функції (наприклад, підтримання постійного тиску, підтримку постійної витрати, позичена заданої температури, підтримка необхідної якості повітря).

Телефонуйте!
Ми знайдемо найкраще рішення для вашого об'єкта!
ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ